Mijn eerste reis - Reisverslagen van Serena van Cauter - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Serena van Cauter - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Vandaag over precies negen dagen zit ik net in het vliegtuig voor mijn eerste reis. Een reis die ik al jaren in m'n hoofd aan het plannen ben.

Gedurende mijn reis probeer ik hier regelmatig iets te posten. Op maandag 17 maart begint mijn reis in Bangkok, Thailand. Vervolgens ga ik na een paar weken door naar Maleisië, Singapore en als laatste naar Indonesië. Het plan is om half juni / eind juni terug te komen.

Meld je aan en blijf op de hoogte van mijn ervaringen.
Liefs voor nu,
xx Serena

Recente Reisverslagen:

25 Juni 2014

Welcome home after fourteen weeks!

18 Mei 2014

Selamat Pagi!

26 April 2014

Thailand, i will be back!

04 April 2014

Sà-wàt-dee!

24 Maart 2014

Chaos, hitte en fantastische eerste week
Serena

Actief sinds 08 Maart 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5157

Voorgaande reizen:

17 Maart 2014 - 23 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: